Bardzo często zdarza się, że miejsce na blacie biurka nie jest wystarczającą przestrzenią dla wszystkich dokumentów, faktur, kartotek czy też biurowych artykułów. Niezbędne w takiej sytuacji jest wyposażenie miejsca pracy w odpowiedni mebel, który umożliwi wygodne przechowywanie tego, co nie mieści się na biurku, bądź wymaga trzymania w bezpieczniejszym, zamkniętym miejscu. W tej roli doskonale sprawdzi się nowoczesny i funkcjonalny kontenerek przybiurkowy. Wykonany z wysokiej jakości blachy stalowej skutecznie chroni przechowywane w nim dokumenty, akcesoria czy też rzeczy osobiste, przed uszkodzeniem, jak i kradzieżą. Szafka wyposażona jest w trzy pojemne szuflady zamykane na klucz. Ich łączy, maksymalny udźwig to aż 45 kilogramów. Dwie z szuflad mają wysokość 95 milimetrów, trzecia natomiast, znacznie wyższa, liczy 240 milimetrów. Dla dodatkowego ułatwienia użytkowania mebla szafka wyposażona została w cztery mocne, skrętne kółka. Wierzch kontenera o grubości niecałych 2 centymetrów ...
więcej w sklepie